mrvt866_ Kizlar sol göğsümden süt çekilmeye başladı haliyle tek gigus de yetmiyo bebeğim ıkinan ve gazlı bı bebek hangi markayı önerirsiniz
babymam_ mrvt866_ Merhaba canım kaç aylık bebeğin acaba , bebelac, golden goat, hipp bebeğin hangisini severse bunlar güzel mamalar. Sütün gelir belki zamanla biraz bestlak damla veya sür arttırıcı takviyelerden destek al istersen canım 🌸
betuleymenefe09 mrvt866_ 36 günlük bebeğim var doğumdan bir hafta sonra hiip organik mamasını kullanmaya başladım öyle aman aman sisirmiyor bebekleri ama gaz sorunu da çok yok yani damla da kullanıyorum ama genel olarak memnunuz şimdilik içeriği temiz