anethole evet anne sütüydü hiç mama vermedim normalde beslenme konusunda çok sıkıntılıyım yumurta bile sevmem biraz bünyeyle alakalı sanırım eğer bebeğiniz normal kilo aralığında kilo aldıysa hiç kafanıza takmayın çünkü zaten büyüdüklerinde kiloyu çırpıyorlar