Bugun 4bucuk aylık olduk ama neredeyse 1 aydır dogru düzgün gece uykumuz yok oncden gece uykusu cok guzeldı sadece emmeye kalkardı sonra devam ederdi uyumaya sımdı yarım saatte bir kalkıyo tabi 15 dk ya dustugunde oluyo ve besıgınde ben alana kadar aglıyo elime alıyorum uyuyo hemen ve susuyor bunu adet edindi biraz da ama neden sureklı uyandığını anlamıyorum bu arada karnı tok oluyo derdş nedir anlamadım ama ben bıtmis durumdayım ayakta zor duruyorum bı onerınız varmı napabılırım?