anne232 ssfeslegen Aminn canım cümlemize inşAllah aklıma geldikçe dualarım da evladını unutmayacağım sohbetin için teşekkür ederim ☺️
Pamukhanim_ anne232 yok normalde kesintisiz uyuyor geceleri dün anlamadım nesi vardı uyku eğitimi alıp uyanan bebeklerde var geceleri bizim uyku konusunda geceleri pek sıkıntımız yok diş atak haricinde
Tatlican anne232 Ben gezmeye çıkıyorum çok yoruluyorum. Evde cam silp detaylı süpürüp yer sil toz al. Daha az yoruluyorum 😄
Tatlican anne232 Yaaa eşiyle mi gitti. Ben eşim olmadan gittim kızımla annem kardeşim. Şimdi eşime diyorum bizi götürsene işi bırakamam diyor😡😡😡