SheDoesntCare anne232 🙊çocuklar yeni uyudu , bende burda dolanıyorum kafa dağıtmaya geldim 😂, duş alıp uyuyacağım yarına dışarda işlerim var sabah erken saatte , sonra oğlumun 1 yaş kontrolü var oraya gideceğiz , siz ne yapıyorsunuz :)
ssfeslegen anne232 kızım hasta yatak yastık yorgan maff🤮 oğlum uyandı üstelik şimdi ikisini uyutup yarın oğlanı dil terapisine goturucem 😓 sabahın köründe yine uyanicam
anne232 SheDoesntCare Uykum kaçtı bazı tartışmalar dan bende buraya geldim moral olsun diye ☺️ Sabah çocuklarımı kreşe gönderip bende çıkacağım biraz işlerim var öğlen onları alıp birlikte eve geçeriz sonra günlük rutinler 🥰
anne232 ssfeslegen Çok geçmiş olsun neyi var inşAllah hemen uyurlar 🤲🏻 Oğlunuz kaç yaşında konuşma gecikmesi mi var
ssfeslegen anne232 kızım bundan bir hafta önce adenovirus oldu şimdi kusma başladı ateşi düşürdük de 🥲 Oğlum 5 yaşında konuşma gecikmesi vardi dil eğitimine başlayınca açıldı ama şuan da ses bozukluğu var yani harfleri çıkaramıyor örneğin zeytin yerine yeytin gibi
anne232 ssfeslegen İki kere geçirdiler çok zor gerçekten Allah şifa versin 🤍 Bizim de dil raporumuz var o yüzden merak ettim konuşmaya başlaması ne kadar sürdü kaç yaşında başladınız
ssfeslegen anne232 geçen eylül ayında başladık çok şükür şuan herşeyi söylüyor ama gittigin kurum çok iyi şuan harf harf ilerliyoruz 7 harf bitti bu hafta Z harfindeyiz harfleride soyleyemedigi harflere göre koyuyolar oğlumun 13 harfte problem vardi
Tatlican anne232 Yaa tl brak uyumaya çalış. 7 çok erken. Bende 8 e 20 kala kalkıyorum. Kızıma beslenme hazırlıyorum. 8 . 30 da okula gidiyor. Tekrar yatıyorum.
ssfeslegen anne232 inşallah senin çocuğun kaç yaşında ne problemo var bu arada 4 yaşında başladık 5e girecek Ağustos da
anne232 ssfeslegen 4 olacak bizde geçen sene Mart gibi başladık konuşma gecikmesi var ama bizim otizm şüphemizde vardı hatta öyleydi şu an dehpli diyorlar çok zordu ama çok yol aldık kendimiz 2 yaşından beri özele götürdük rapor yeni aldık şu an kreşe de gidiyor
ssfeslegen anne232 otizm şüpheniz kalktı yerini dehp mi aldı şuan durumu nasıl peki ilaç falan kullaniyormusunuz
anne232 Tatlican Bizim kreş saatimiz 8 eşimin mesaiside o satte başlıyor kalkıp çocukları hazırlıyorum az da olsa bir şeyler yediriyorum canım bende kursa gidiyorum öğlen çocukların okulu bitene kadar sonra onları alıp eve geliyorum
anne232 ssfeslegen Evet kalktı çünkü artık komut alıyor göz teması kuruyor sosyal bir çocuk konuşmaya çalışıyor 2 li cümleleri var evet daha yeni başladık deneme sürecindeyz