kimbumadam beyzasargn Ben 160 eşim 73 zaten 46 cm doğdu minnok Doktorumuza göre normal ama 2 yaş bebeler 90 cm olunca insan çözüm bulmaya çalışıyor. Hani herşeyi de yiyo Şey diyenler var bir anda uzuyo çok örnek gördüm fotoğrafla gösterdiler hatta
kimbumadam beyzasargn hala belli değil ki ama biz de spora falan yönlendiricez.Trapez ya da asılma duvarı değerlendirebilirsin sende