Merhaba arkadaşlar
Çekilişli sistemle 1,5 milyon için eminevime katıldık peşinatta ödedik
Eşim tek çalışıyor ve tek bir maaşla birşey sahip olamayacağımızı anladık en mantıklı gelen eminevim oldu oraya aylık ödediğimiz parayı harcarız zaten en azından biriksin vs diye düşündük
Ama bu kadar uzun süre çıkmamasını beklemiyorduk… neredeyse 1,5 yıl olacak ama asla çıkmıyor açıkcası hevesimiz vs kalmadı resmen
Benzer şeyler yaşayan varmı içini dökmek istedim öyle….