Kızlar çocuklarım dışarı çıkınca durmuyolar, bi restorana gitsek, bi cafeye gitsek sıkılıyolar, koşturuyolar, ağlama krizleri vs. Yemek vs burnumuzdan geliyor. Eşimde sizinle bi yere çıkılmaz diyor. Sonra çocuklar durmuyor diyip aylarca dışarda yemeğe vs götürmüyor. Sonra götürüncede çocuklar alışık olmayınca tabiki bu durumlar tekrar yaşanıyor. Ben yaşanmaması için çözüm bulmaya çalışıyorum. Mesela şimdi yanıma boyama kitabı ve kalemleri almayı düşünüyorum. Başka neler yapabilirim? Siz nasıl, neler çıkıyorsunuz? Eşim elalem dışarda, herkesin çocuğu duruyor ama bizim çocuklarda, bizde sıkıntı diyo sürekli.. bunları bahane edip bizimle çıkmıyor 🥲