Tugcebb ysmnbdj bilgisayar varsa bilgisayardan deneyin. Telefondan asla giremedim bilgisayarda 2. Denemede oldu. Huma_kus34 bize çıkmadı. Çıkana hayırlı olsun ☺️
Tugcebb Huma_kus34 yok bana mesaj yeni geldi. E devletten TOKİ kura sonuçlarına girmeniz gerekiyor. Toki yazdığınızda ilk çıkan seçenek
Huma_kus34 Tugcebb eşim basvurmustu gırdık şimdi hala surec devam edıyor yazoyor sızde ne yazıyor benı aydınlatrmısınız istanbuldasınız demi sizde
aselliyam23 Huma_kus34 dün gece itibariyle sona erdi die biliyorum sistemlerde çok yogunluk olduğu için girilmiyordu bile sayfaya şimdi düşmüştür ama
3boysmom Huma_kus34 evet istanbuldayım konut işyeri başvurusu olana tıklamayın birde sonuç yazan var ona tıkayın orda yazıyor
Alpereniannesi52 Huma_kus34 orda yazana bakmayın TOKİ kura sonuç yazan yerde yazıyor hak sahibi olup olmadığınızı,bana da çıkmadı ama hâlâ süreç devam ediyor o şekilde kalmış saçma bir şekilde bari kaldırın o yazıyı sinirlerim bozuluyor halbuki çok umutluydum😞