Menis123 almadım şimdilik bir dursunlar 😅 biraz daha yaklaşsın havalar iyice belli olsun da ona göre alırım ya buralar hazirana kadar soğuk oluyor daha. Yazlık elbiseleri bir sürü var zaten hiç giyilmemiş hava serin olursa ince ama uzun kol 1 kombin yapabilirim.