Kızlar bebeğim 18 aylık ve çok sık hasta oluyor boğaz enfeksiyonu oluyor ateş kusma iştahsızlık oluyor nerdeyse her ay oluyor ya da 2 ayda 1 genelde bizden gecti kıs boyu ama son 3 aydır kendisi hasta oluyor sizin de bu şekilde oluyor mu dr getircem randevu aldım ama sadece bizde mi böyle bu vitaminleri mi eksik bağısıklığı mı düşük anlamadım