İki tane bebeğim var. Biri 2 yaşında biri 6 aylık. Yetersizlik hissi ve özellikle biyüj olan kızımjn kıskançlık nedeniyle beni sürekli reddetmesi ile başa çıkamıyorum. İkisi de ama en çok 2 yaşındaki beni çok zorluyor. İyi hissetmesi için çabalıyorum. Her gün parka çıkarıyorum. Küçük uyuduğu zaman hep onunla oyun oynuyorum ama bana karşı çok umarsız. Ve bugün çok çok kızdım. Benden korkuyo sanırım artık. Başına gelenler var mı, nasıl mücadele ettiniz bu durumla?