seval868_ benim kızımın dil bağı dil ucuna kadar geliyordu. 3-4 farklı cerraha götürdüm, ilerde pelteklik olur zor çıkartır bazı harfleri demişti. kanama olmadı zaten lazer cihazla kesiyorlar. Narkoz verildi 5 dk kendinden geçer gibi olucak dedi doktor. 10 dk sürmüştür kesilmesi bana verilmesi kızımın zaten. Çıkıncada emzirdim bol bol odada , kusma vs varmı diye 3-4 saat hastanede tuttular. Sonra taburcu ettiler. Sprey vermişti doktor kesim yerine sıkılan. 1 hafta onu kullandım. Doktorumuz birde 1 hafta pütürlü verme demişti. Çorba vs ile geçiştirdik. Ek gıda + anne sütü ile besleniyordu kızım. 1 hafta sonra kontrole gittik, kontrol etti doktor iyileşmiş demişti. Ben çok tedirgin olmuştum bekledigim kadar stres yaptıgım kadar değilmiş, çok kısa bir işlem için rahat olsun