arven2024 sorunun muhattabi değilim ama yazmak istedim. ben oğlumu 27 aylıkken verdim tam gün kreşe. Psikiyatri önerdi. Bizde ekran kısıtlıydı ama konuşma hayvan sesleri dahil Max 50 civarıydı. Şuan 33 buçuk aylık Nadir de olsa 5-6 kelimelik cümlelere başladı. Ama 4. Ay bittikten sonra falan geldi konuşmalar. Şuan 4 lü cümle rahatlıkla konuşuyor. Bir kaç tane İngilizce kelimemiz de var😁 İngilizcede nerdeyse tüm komutları rahatlıkla alıyor ama konuşma yok. Günde 2 saat İngilizce dersi var. İyiki verdim diyorum ben. Çok hareketli yaramaz bir çocuktu. Bir tık azaldı. O azalma bile oh be dedirtiyor😊😊
Uyku saatimiz de düzene girdi. Ama verir vermez etki beklemeyin. Biz tam gün gönderdiğimiz halde konuşması 4. Aydan sonra falan açıldı. Ama bol bol kelime eklendi. Günde 2 saat yerine biraz daha uzun verebilirseniz deneyin derim. Yine de o 2 saatin bile Çocuk açısından gerçekten çok etkisi oluyor ❤️