15 Mart itibariyle başlayacak olan ücretsiz iznimi bu olağanüstü durumdan dolayı ileri bir tarihte kullanmak üzere dilekçemi okul idaresine vererek başlatmadım .Gerçi izin dilekçemi maaşlar yapılmadan verdiğim için Mart maaşını almadım ,manuel olarak hesaplatıp daha sonra alırım aciliyeti yok .Etik olmayan bir durum değil sonuçta devlet memuruyuz ve kimse bana bunu altın tepside sunmadı ,yıllarca emek verip yüksek KPSS puanları ile bu hakkı kazandık ,gayet etik bence .