Arkadaşlar kızım 15 aylık ve aşırı derecede öksürüyor doktor randevusu bulamıyorum acildeki Doktorlar da doğru düzgün ilgilenmiyor pluspan kids adı altında eczacım bana bir ilaç verdi aslında takviye edici bitkisel bir ilaçmış öksürüğü keser dedi günlük 3 defa sabah öğlen ve akşam olmak üzere bir çay kaşığı vermen yeterli olur dedi sadece uyumadan 2 saat önce ver uyurken balgam söktürücü olduğu için öksürüyor artabilir dedi siz bu ilacı hiç kullandınız mı