gullso Kızlar deneyip gördüğüm mesela limon domates gibi şeyler bebeğimde gaz yaptı yemiyorum doğduğundan beri. Şu an 3 aylık, siz ne zaman gaz yapan şeyleri yemeye başladınız? Doktor ye dedi ama cocuk daha kücük geçen domates yemiştim çok gaz yaptı ona uyuyamadı gece. Acaba 6 aylıkken falan mı yemeye baslasam tekrar
Gzdzeynep gullso ben herşeyi yiyordum o yüzden bir bilgim yok ama deneme yanılma yoluyla tekrar yiyip bakabilirsiniz
organikirmik gullso süt ürünleri gaz yapıyordu oğlumda onu yemedim. Kimyon falan koysam bile fasulye yapıyordu. Onları ek gıdaya başlayınca yedim ben de
anneee5 gullso asla nohut fasulye yemedim 9 aylık olana kadar ayrlica limon domates turşu gibi asitli şeyleri de çok az yedim sütten az içtim yoğurt sıkıntı olmadı pcok dikkat ettim çok gazlı bir bebekti zaten tekrar yemeye başladığımda da kademeli olarak yedim az az
Teletabianteni gullso nohut, fasulye, turşu, bulgur, domates bunlardan kaçındım bir süre fakat benimkinin herşeye rağmen gazi çoktu. 4 ten sonra diyet yapmayı bıraktım
Ballilokmam11 gullso ilk çocuğumda dikkat ettim yemedim çok gaz problemi yaşadık 2.de ki o da 6 Aylik oldu artık herseyi yedim bakliyatlar dahil en baştan beri 😂