1arasss offf ya benim de 16 aylık oldu sanki üstümden tir geçiyor sürekli ağlamak, sürekli bı yerlere tırmanmak, kıpır kıpır ya uyurken bile bı oraya atiyor kendini, bı diğer tarafa asla uyuyamıyorum şimdi gene dikildi 7 de gözümden uyku akıyor resmen