eylm1 ben kiwi marka almıştım, 2 sene olacak sanırım. Bu süre içerisinde 3 kere servise gitti malesef. Biraz çalıştırıyorum bi süre sonra çarklarından birisi takılıp dönmemeye başlıyor. Servis çarkını değiştirip geri gönderiyor, süreç bu şekildeydi. Normal boyda yetişebildiğiniz camlarınız varsa veya camlar en olarak darsa falan almayın bence. Benim mutfak camlarım tavana kadar ve duvardan duvaraydı, çerçeve kısımları da azdı. Silmek mümkün değildi o yüzden almıştım, kullanabildiğim sürelerde işimi gördü. Önce kuru bezle tozunu temizlettirip sonra hafif camsil sıkıp sildiriyordum, gerçekten güzel temizliyordu. Köşeler 1 parmak izi kadar kalıyordu tabi yuvarlak başlık olduğu için, ama oraları da hemen bezle kendim alıyordum. Bu arada sürekli içeri dışarı çıkarmak, camdan cama geçmek falan biraz uzun sürüyor. Aklıma gelenler bunlar, sormak istediğiniz başka bişey varsa cevaplayabilirim 😊