Bebeğim 8 aylık oldu ve 40 ım çıktıktan bir ay sonra regl oldum bitti brkaç gün sonra tekrar başladı böyle böyle sürekli kanamam var doktoruma gittim zylnda başladık ama fayda etmedi birkaç gün önce tekrar gittim ya hormonlu sprial takalım ya da hormon hap başlayalım ekstra korunma yöntemi kullan dedi böyle bir şey yaşayan var mı? Neler yaptınız?