Kızım 11 haftalık, bugün Rotarix yaptırdık.
Forumda arattım bazı kişiler e nabızda göründüğünü, bazı kişiler sadece aşı kartına yazıldığını ve e nabıza işlenmediğini yazmış. Bize aşı kartı verilmedi diğer aşıları sistemde görünüyor bunun da görünmesi gerekmiyor mu?