Normalde doğduğundan beri prima kullanıyorum. Arada farklı bezler denedim ama pişik yaptı maalesef. Tek memnun kaldığım molfix mavi paket ve paddlers beyaz paket. Pişik yapmadı, sızdırma olmadı ama bu bezleri gündüz kullanıyorum gece yine prima kullanıyorum çnk oğlan biraz deli yatıyor 😅 denemek isterseniz paddlers şans verin derim fiyat olarak çok iyi çünkü. Üyeliğiniz varsa Amazon’dan bakmanızı öneririm diğer yerlere göre fiyatta baya fark oluyor.