Kızlar bebeğim 11 aylık grip oldu burnu tıkalı ememiyor yemek yiyemiyor serum fizyolojik sıkıyorum temizliyorum ama tamamen açmıyor hala ememiyor sürekli ağlıyor ne yapsam sprey olarak okyanus suyu da sıkıyorum ama açılmadı bildiğiniz doğal yöntem yada bunu yap rahat nefes alır dediğiniz bir şey var mı