ysen benim kızım 7-8.ayda gündüz mama almayı bırakmıştı ama yemesi her zaman güzeldi. Şuan 15 aylık olacak akşam yemeklerini genelde güzel yiyor nadiren yemediğinde gece uykusuna geçerken içer birde gece 1 kere içiyor. Yani genelde gece 1 kere içiyor onuda yakında keseceğim o zaman komple mamayı bırakmış olacağız. Siz bilirsiniz yine ama 15 ay azaltmak için gayet ideal bir ay yerine süt falanda vermeyin çünkü yemek yemesi iştahsız olur. Şahsen benim tecrübeme göre benim kızım gündüz mama içseydi böyle güzel yemezdi. Ama yemeklerini olsum ara öğünlerini olsunher zaman çok güzel yiyor.