17 nisanda doğum yaptım bebeğim solunum sıkıntısından dolayı 1 hafta yenidoğan yoğun bakımda kaldı. Kaldığı süre boyunca süt sağıp götürdüm ama günde toplasanız 100 ml çıkmıyordu bile o yüzden mama ve biberon ile besliyordu. Cumartesi taburcu oldun eve geldiğimizde çok güzel emdi güzel de uyuyordu ama pazar gününden beri emmiyor. Memeyi görünce kafasını geri çeviriyor zorla ağzına aldırmaya çalışıyorum bu sefer sinirleniyor kızarıyor. Ağzına aldığında tam alamadığı için 2 günde memelerim yara oldu. Bugün süt kaşığı ile bir kez süt verdim 3 kere mama verdim mecburen bebek emzirmediği için sütüm de azaldı napacağımı şaşırdım iyice bebeğime tekrar nasıl emzirebilirim