cansu_aslan Benim oğlum 4 aylık bez kenarında sağ tarafında hep pişik oluyor. Bi türlü geçmiyor 🥹 sleepy denedim yok Molfix denedim bi iyi gibi oldu yine yok. Sadece sağ bacak bez kenarı sürekli kırmızı🤦🏻♀️ başına gelen var mı hiç ?
3kedili2bebekli cansu_aslan ordaki lastikleri koparıp atın merak etmeyin tasma yapmaz pişik problemi ortadan kalkar