mavidomatess Oğlum erken doğdu kalbınde delık vardı , suan 6 yasında delik kapanmş ama hafıf üfürüm varmş dr önemli bırsey değil dedi. 3 yıl sonra kontrole çağırdı yıne, delik kapanana kadar kontrole çağrıyorlar ama korkmayın korkulca bırsey olsa orda daha söylerlerdi, tabiki takip ediyor ama kapanana kadar