Niyesordunbucevabi Kızlar doğum yardımı aldığım ailem kartı kayboldu eşim sağolsun kaybetmiş var mı başına gelen bankaya gittim ikisi de tıklım tıkış dolu giremedim bile
3bebeannessi Niyesordunbucevabi bu postu gördüğüm çok iyi oldu sorunuza cevap veremicem kusura bakmayın bende geçen ay doğum yaptım hemen başvuru yaptım onaylandı ödeme listesi de çıkmış 2 gün sonra yatıcak olarak görünüyor da bu kartı nasıl alabilirim ?
SooMin Niyesordunbucevabi Benim banka yutmuştu telden bildirdim kapattılar, sonrasında yeniden açtırdım bankada
Niyesordunbucevabi Minikkalbinannesi kanki doğum yardımı veriyor devlet 2.ve3.çocuğu olanlara aylık onu da ailem kartı diye karta yatırıyor parayı onu kaybetti eşim
Niyesordunbucevabi Minikkalbinannesi kanki aradım iptal ettirdim içinde param vardı banka gitmeniz gerek dedi sonraki süreci bilemiyorum gittim giremedim bile içeri
Niyesordunbucevabi Minikkalbinannesi kanki eşim bugün izinliydi gittik ama içeri bile giremedik oğlumla da gidemem bakalım ne zaman gideceğim
HELELEKADIN Niyesordunbucevabi bugün pazartesi o yüzden çok doludur pek bilgim yok ama önce bankayı arayıp ne yapabileceği sordun mu