cakebabe evet bende de öyle zaten yetişkin tipinde fiziksel değil mental hiperaktivite oluyormuş. Benim de kafamda bir sürü şey var ama harekete geçemiyorum. Bazen başlıyorum aslında kolay olduğunu görüyorum ama başlamak ölüm geliyor. Erteleme, zaman körlüğü mesela genelde her yere geç kalırım. Yetişecekmişim gibi geliyor ama yetişemiyorum