ipekduru7 Kızlar kendim Trendyoldan sipariş vererek böyle bir konsept yaptım her ay yapıyorum albüm yaptırıcam anı kalsın diye sizce nasıl olmuş elimden bu kadarı geldi zar zor şişirdim balonları falan😂 kızım durmadığı için .
gunestuggce ipekduru7 güzel olur, bence balonları sağ tarafa alın 6 solda kalsın biraz daha düzeltin arka planı, bi de ayıcıkların birini çıkarın ikisi fazla kalabalık olur fotoğrafta, bi de pastaya dikkat edin benim kızım koyar koymaz saldırmıştı pastaya😂
mamaisqueen ipekduru7 her şey çok tatlı ama yerdeki büyük ayıcık bence gereksiz. Ve balonları daha düzgün aşabilirsiniz yamuk yumuk hoş durmamışlar
ipekduru7 Pastasını da böyle istedim bakalım ne gelcek onu da paylaşırım 😂 ayıcıklı konsept yapmak istedim bu ay da
ipekduru7 gunestuggce evet balonlar garip durdu düzelteyim teşekkür ederim😂ah pastaya dikkat edeyim bari😂
ipekduru7 adaatuna kutlama değil 12 aya yani bir yaşa kadar her ay konsept yapıyorum anı olarak . Albüm yapıcam anı kalmasını istediğim için sadece 6 aya biraz daha özendim yarım yaş olduğu için
ipekduru7 mamaisqueen evet kızım ağladı alel acele yapıştırdım eşim gelince düzelteyim teşekkür ederim💖
ipekduru7 [silindi] balonlar az geldi bana da ama daha balonum kalmadıı😂 balonları sağa alsam nasıl olur hepsini aynı yere