beyzanur97 Arkadaşlar merhaba benim çocuğum 1.sınıfa gidiyor daha okumayı sökemedi neyden kaynaklanıyor olabilir çocugu okula gidenler bana yazabilir mi
Hayallerhayatolsa beyzanur97 kız okul bitecek 2 ye geçecekler nasıl çözmedi öğretmenler konuş rehberlikle falan Bşraz evde üstüne düş
Mommyhann beyzanur97 öğretmeniyle konuşun mutlaka benm yiğenmxe 1.sınıf söktüker okumayı hergün kitap okuma ödevleri oluyor evde cok geç kalınmıs sökemediyse
beyzanur97 Evet ben evde 1 saat 2 saat boyunca okutuyorum birleştirmeyi bazen karıştırıyor bide biz ilk başta çok sorun yaşadı okula geç alıştı
beyzanur97 Öğretmen bir problem görmüyor ama anlıyamadı ne olduğunu benim napmam lazım okumayı sökebilmesi için
Ogulluana beyzanur97 öğretmeni ne diyor bu duruma? Evde sizin ilginiz de çok önemli. Çalıştırmadınız mı evde
Ogulluana beyzanur97 okulda utandığı için okumuyor yani aslında okumayı öğrendi öyle mi? Bu durumda bence psikolog yardımı almalısınız