betamom bence dikkate almalısınız ama bu benim tavsiyem. Çünkü ben bebek arabasında bir tanıdığımı dinledim büyük tekelekli alma işte ben aldım market kapılarından girmiyordu filan dedi 😂 Kraft viva aldım çok seviyorum bebek arabamı ama mesela taşa takılıp duruyor. Mıcır denilen minik taşlı yollarda sürmesi çok zor. Kaldırımlar bozuk, aranavut kaldırımı çok arkadaşım geldi joie litetrax 4 vardı çok kolay sürdü. Bende bebek arabamı değiştirmek istiyorum. Bu nedenle bisikleti de kalın tekerlek bakıyordum. Arkadaşlarım başka biri için sorar gibi bana sordu bende bizim burası gibi yolları bozuksa kalın teker baksın dedim 😅😂 Prego manoco vardı elimizde seçenek ona göre yorumladım onu almışlar süpriz yapıp. Bizimkinin tek eksisi ebeveyn kontrol çubuğunun hafif boşluklu olması direksiyon gibi. Aniden manevra yapılmıyo bu benim için sorun değil netteki yorumları bu şekilde. Bir de kademeli olarak ebeveyn kontrol çubuğunu uzatabiliyorsunuz ama biraz gidince içeri gidiyor biz bir vidası var hep sıkmayı unutuyoruz ondan diye düşündük ama yine sorun değil sağolsun arkadaşlarımız düşünüp hediye almış hem de bizim için rahat sürüş daha önemliydi bizim bebek arabasından daha rahat bir sürüşü var.