Bihterrr evoya göre çok katlanmıyor ama sorun değil Doblo bizim aracımız bagaja koyuyorum 😁 bir de hediye gelmişti bize. Benim yaşadığım yerde yollar çok bozuk, Arnavut kaldırım çok fazla var, mıcır deniliyor minik taşlı yollar da var kaldırımın bir kısmında mesela bu şekilde yollar. Benim bebek arabam da Kraft viva tekerlekleri ince ve küçük olduğu için çok takılıyor zor gidiyor. Arkadaşım geldi joie litetrax 4 vardı bizimkine göre daha kalın tekerlekliydi çok rahat gidiyordu hatta biz antik yer bile gezdik o çok rahat sürdü bebek arabasını bende takıldım genelde bi arkadaşım yardım etti 🥴 ben o bebek arabasının tekerleklerini baz alıp kalın tekerlek bakıyordum.
Prego monaco ise tekerlekleri kalın ve büyük bebek arabasından kullanımı çok çok rahat. Monaconun da yorumları iyi değildi ama sevdim ben. Yani yollar bozuksa kalın tekerlekli alın bence marka farketmeksizin bizdeki modelin tekerleklerini baz alın. Bende globber istiyordum ama tekerlekleri ince bu kadar rahat sürüşü olmazdı bence he yaşadığım yerde kullanan var ama sormak lazım.