Bebeğim 9 aylık oldu oto koltuğa geçmek istiyorum. Isofix ve Adac testinden geçmiş bir oto koltuk istiyorum. Ama çok bütçem yok ne önerirsiniz? Britax römer öneriliyor ama kullanıp memnun kalan var mı? Bu markanın ikinci elini de alabilirim ikinci el alarak doğru mu yapıyorum acaba?