Kızlar merhaba yine evhamlı bir anne olarak y buraya düştüm kızım 11 ay 24 günlük çok hareketli alkış bay bay gel gel öpücük hepsi var işaret etme var hatta herşeyi işaretle gösterip ıh ıh diyor ama gel gelelim ki anlamlı kelimesi yok babıldama şeklinde mamama babana nenene . Kitaplarda hayvanları ya da bir nesneyi gösterip abu diyor o da anlamlı bir kelime değil maalesef 😂 sosyal medyada anne baba mama diyen bebekleri görünce yine de insan bi evhamlanıyor sizin de yorumlarınızı merak ediyorum