Gazeloden34 Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık 3 gündür yeşil kaka yapıyor neden anlamadım sizce doktora gitmelimiyim
Tuba_omer Gazeloden34 üstte kalsın ben de nedenini bilmiyorum. Araştırdın mı hiç neden yeşil kaka oluyor diye. Bazen de annenin yediği yeşilliklerden dolayı olabilirmiş. Ama uzun süreli olursa sıkıntılı diye okumuştum. Sizinki öyle değildir inşallah 🙏🏻
Masalimmm Gazeloden34 canim anne sutumu veriyosun ? ek gida falan veriyomusun yesil kaka normal korkulucak bisey yok usuttuyse olabilir ama normaldede olabiliyo benim kizim hep yesil yapiyo doktor normal dedi
aysenurkerem Gazeloden34 genelde bebekler üşüttüğünde yeşil kaka yapar. Yada sadece anne sütüyle besleniyorsa annenin yediği yeşil renkte olan gıdalar bebeğin kakasına yansıyor
Masalimmm Gazeloden34 olabilir usutmustur belkide. Cok normal korkma simdi birsuru sey yazarlar buraya. korkulucak bisey yok
Esrak46 @Gazeloden34 bence bi süre daha bekle, şuan çok acil olmadıkça gitme hastaneye durumlar ortada eminim sende tedirgin oluyorsun ama biraz daha beklemeni tavsiye ederim çünkü normal olma ihtimali yüksek eğer doktorunun numarası varsa ara sor rahatlarsın biraz
Tazemom Yeşil kaka alerjide olabilir üşütmüşte olabilir genelde çok beslenmeden yeşil kaka oluyor. Kanlı, mukuslu ve sulu olmadığı sürece sıkıntı yok. Panik yapma çok normal hepside
Defne_cicegim Tatlım diş döneminde de yeşil kaka olabilirmiş benim bebeğim de 5 buçuk aylık bendede var korkulcak bişey yok annesi 🤗