Mslme_krkmz Ben ilk hamileliğimde ögrendim adet gecikmem olmuştu test yaptım 2. Çizgi de çıkmıştı ⅔ gün sonra doktora gittim doktor muayenede bı kimyasal gebelik dedi bı öyle gibi dedi bı kaç gün sonra gene gel dedi gönderdi diger gün karnımın altında çok hafif bı ağrı vardı akşami öyle ettim akşam oldi yemek yedik eşim işe gitti(kahve isletiyordu) o gittikden sonra karnımın altındaki ağrı çok siddetlendi yerimden kalkamadım resmen iki büklüm oldum eşimi aradım o gelinceye kadar zorla kalkıp tuvalete gittim serçe parmagimin tırnağı kadar fln kan geldi acilde baktılar kan fln aldılar yatış verdiler sabah doktir geldi tekrar kan aldılar baktılar değerlerim düştüğü için kürtaj yaptılar banada🤦🏼♀️🥲