Şu sıra bebeğime bir şeyler oldu devamlı ağlıyor istediği olmayınca krize giriyor susmuyor sevdiği yemekleri yemiyor reddetmeye başladı uykuyu geçişleri zor olmaya başladı sürekli direniyor kucağımda sallıyorum kendisini attırıyor ayakları da tepiyor geçici bir durumu atak falan mı