minikkelebek4 ne zaman başladınız ek gıdaya şuan öğün için zaten erken değil mi bizim de 7 ye bir hafta kaldı, doktorumuz sadece tatsın amaç doyurmak değil dedi, ana besin 9. Aya kadar hala anne sütü, alıyorsa mama. Dilini değdirdiyse bile tatmıştır, sevmedi mi 1 hafta sonra tekrar deneyin. Ben de biraz dert etmiştim ama pat diye yemeye başlamaz hiçbi bebek bence