EEslem Kızlar 3 aylik bebegm var 3 gundur kakasini sulu koyu yesil yapıyo ve kokuyu başına gelem varmı malum virüsten dolayı hastaneye gidemiyorum basina gelen varsa lütfen soylesin
Yorgunanne1 EEslem canımmm emziriyor musun? Aynı durum başıma geldi doktorum çok mu şekerli yedin dedi evet dedm şeker bebeğin kakasının rengini koyulaştırır ateş ve kusma yoksa endişelenme dedi. Gerçektende tatlı şeyleri abartmıştm
Meltemefe EEslem üşütmüş olabilir canım geçmiş olsun ayaklarını sıcak tutmaya bak birde uyanınca falan emzirmek için alınca yelek giydir yada sırtına bişey ört ilk sıcağıyla da birden kalkınca üşür
Mira35- EEslem biZimde öyleydi gaita tahlili yaptık enfeksiyon çıktı bi doktor antibiyotik verdi kullanmadan başka doktora gittim oda biogaia verdi geçti bi kullan bence hem gaz içinde iyi geliyo 1 haftada dzeldi