Kızlar bugün 3 aylık Kontrole gittik sağlık ocağına bir ayda sadece 400 gr almış boyu da 1 cm uzamış yani 60 cm 5.400 olmuş canım biraz sıkıldı mama vermeden devam edelim 15 gün sonra tekrar gel dedi mama vermek de istemiyorum acaba normal mi bilmiyorum ki diğer kızım 3 yaşında unuttum ben bebiş gelişimlerini yapay zeka da geriden geliyo gelişimi yavaş dedi üzüldüm biraz