Benim kızımda 9 aylık 6 aylıkken öğrendim Atopik olduğunu doktorum bana banyoda sadece zeytinyağlı saf sabun banyodan çıkınca kantoron yağı sür demişti hala onu uyguluyorum ama en ufak bişey tetikliyor anlamadım çözemiyorum artık bi bakıyorum geçmiş tamamen iki gün önce yine başladı ben bişe ilaçta kullanıyorum ona doktor verdi emzirmicen dedi vana kendim diyet yaptım baktım sütüm azaldı doktora gittim bir hafta önce keseden dedi yapacak bişey yok kestim 5 gün oldu ama yıne boynu yüzü döküntüler oldu çok karmaşık bişey