efevealperinannesi canım benim bebeğimde de vardı 20 günlük felandi kırkı bile çıkmamıştı yani çocuk cerrahisine randevu aldık 2 seçenek sundu istersen ameliyathane ortamında anestezi ile kesebilirim yada direkt burda 2 dakika da halledebilirim dedi canı yanar çok ağlar diye endişe ettim ama narkoz da alsın istemedim o yüzden doktor direkt odada kesti gerçekten de dediği gibi 2 dakika sürdü ağladı mi ağladı ama uzun süre değildi 10 dakika kapının önünde tampon yapmamızı söyledi 10 dakika sonra odasına gittiğimiz de kanama durmuş bu saatten sonra bişey olmaz rahatlıkla evine gidebilirsin dedi ve ciddi anlamda emmesinde fark etti dil bağı alındıktan sonra göğsümde günlerce geçmeyen yara geçti çünkü memeyi tam kavrayabildi hiç korkma çok kısa ve zararsız bir işlem 🩷🌸 ve birde ne kadar erken kestirirsen o kadar iyi çünkü benimde var mesela s ve Z harflerini söylerken peltek söylüyorum konuşmaya başlamadan kestirmek en iyisi bence