2 aylık bir bebeğim var bazen günaşırı bazen iki güne bir yıkıyorum yıkadığımın ertesi günü sanki hiç yıkamammışım gibi saçları yağ içinde kalıyor bu sorunu yaşayan anneler var mı aranızda varsa nasıl aştınız? Yorumlarınızı bekliyorum hanımlar❤️
Not: Unibaby şampuan kullanıyordum değiştirdim şuan Mustela kullanıyorum sorun devam ediyor