Kızlar kızım 23 aylık olucak tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum ama daha henüz anlayamıyor şöyle anlatayım ilk doğduğunda 3 ay kadar bimin bezini kullandım iyi gelmedi molfixe geçtim geçen sene molfix mantar yaptı sleepy beyazlı yeşilli paketini kullandım memnun kalmadım sleepy sarı paketi kullandım memnun kalmadım prima canbebe hepsi pişik yaptı bana önerebilceğiniz bez var mıı şuan mecbur yine molfix kullanıyorum kızım 11 kilo ama ben 6 numara kullanıyorum ona rağmen iç bacak kısmında bez kıpkırmızı iz yapıyor sleepy yeni çıkanını herkes çok övüyor siz neler kullanıyosunuz