hilaldiyebiri Ben Kevser Asena hocaya gidiyordum aşırı memnundum ama doktorumuz klinik açtı. SEAH’ta hangi çocuk doktorundan memnunsunuz? İlgili olması benim için çok önemli. Gidiyorum iki dk yüzüne bakmayıp göndermesini istemiyorum. Kimi önerirsiniz?
umayim54 hilaldiyebiri bende kevser hanıma goturuyordum çocuklarımı artık eşine götürüyorum o da kendisi gibi ilgili Oğuzhan Başerdem