kubrakaradumann Kızlar oğlumda göbek fıtığı varmış doktor 5 yaşına kadar geçebilir geçmezse ameliyat olur dedi ama yaşayanlar muhakkak vardır geçiyor mu bişey yapmam gerekir mi?
aslanmom___ kubrakaradumann oğlumda da vardı 1 buçuk aylıkken birden çıktı doktor 2 yaşına kadar geçiyor geçmezse ameliyat ama bugüne kadar geçmeyen sadece 1 bebeğe denk geldim dedi. Hiç ellemedim para felan bağlamadım 4 aylıkken geçti. Bir arkadaşım parmağınla bastırarak ayetel kürsi oku demişti yaptıktan sonra geçti :)
umaygkr Bana 2-3 yasa kadar gecer dediler bir sey yapmaniza gerek yok dediler ama biz para bagladik biraz azaldi gibi umarim toparlar
babylinda02 Geçmiş olsun gaz yüzünden çok ıkınınca oluyor bastırmadan masaj yapın ıkınmasını azaltın Benim kızımda da vardı geçti