smyyeak
Doktorunuz bile iyi olduğunu söylüyorsa hiç mamaya başlamayın, gerek yok ki. Şuan mamaya başlarsanız emmesi azalacaktır, bu durum sütünüzü de azaltır. Yeterli kiloyu alamıyor olsaydı, doktorunuz iyi değil deseydi tamam başlayın ama şuan mamaya gerek görünmüyor.
Daha çok kilo almasını istiyorsanız sütünüzün kalitesini ve miktarını arttırmaya odaklanabilirsiniz. Uyku, duş, bol su, bol protein, düzenli sağım yapın. Bebeğinizi de daha sık emzirin, daha uzun memede tutmaya çalışın. Bu şekilde hem sütünüzün kalitesi artar hem de miktarı.