defnennannesi Unutuyorum kan damlası D vitaminini 4 gündür vermemişim düzenli veren var mı bişe olur mu acaba
banauygun defnennannesi valla 9 aylık toplasan 5 geçmemiştir vermediğim çok önemli bişey 3 damla versem nolur versem nolur dememek lazım
minnakanneyim defnennannesi kan damlası kullanmıyorum ama ara sıra d vitaminini bende unutuyorum ama 3 gün fazla olmuş d vitamini gelişim açısından önemli alarm kura bilirsiniz bide d vitamini gündüz veriliyor
tazeanneyimbennn minnakanneyim ben gece veriyorum fark etmiyor o omega3 magnezyum vitamini de veriyorum
anonimmomp_ 18 aylık bebeklere dvit devam ediyor musunuz ben bayadır bıraktım vermeyi havalar ısınıca iki haftayı geçti herhalde
tazeanneyimbennn anonimmomp_ vermen lazım çocuk doktoru d vitamini 4 yaşa kadar veriliyor dedi beyin gelişimi için
mavideniz96 anonimmomp_ havaların isinmasiyla ne alakası var güneşten o kadar da D vitamini alamıyoruz ki
Retzja anonimmomp_ İsterseniz en sıcak memlekette olun, tüm gün güneş görsün mutlaka takviye olarak alması gerekiyor.
tazeanneyimbennn defnennannesi önemli tabikide d vitamini beyin bıngıldak gelişimi için önemli gelişim için önemliler unutmayın yani.
minnakanneyim tazeanneyimbennn d vitamini geç verilirse uyku sorunu yapıyor yani bizde oldu doktoruda öyle dedi ben o yüzden gündüz vermeyi tercih ediyorum biz saeexe demir B12 ve d vitamini kullanıyoruz
organikirmik defnennannesi benim de unuttuğum oldu maalesef böyle peş peşe. Yakın zamanda gördüğüm bir zararı olmadı tabii ki ama uzun vadedeki zararlarını bilemiyorum umarım olmamıştır
suheyla92 defnennannesi bisey olmaz 4 gunden ama duzenli vermek lazim goreceginiz bi yere koyun ben oglumun kahvatisini hazirlarken gorecegim bi yere koydum oyle oyle alıştırdım kendimi her sabah veriyorum