sevdapk Bebeğim bu aralar çok bağırıyor. Dedede dadada gibi seslerle. Ama böyle enerjisini heyecanını atar gibi. Ses telleri acıyacak diye düşünüyorum bazen. Yani böyle bişey yaşayan var mı? Nasıl geçer bu?
anonimuye sevdapk bzmkide öyle sinirlenip bagırıyo kendi kendine söyleniyor evin içinde çok komik geliyor bna yürürken heyecanlanıyor ona bagırıyor normaldr bnce
m_l508 Bizde yeni 13 aylık olduk aynı durum bizde de var bağırıyor ve aşırı bir hareketlilik reddetme yönetme dönemine girdik ama endişelenmiyorum buda gelişiminin bir parçası olarak düşündüm
muhammedmetininannesi 14 aylık erkek bebeğim var aynı durumdayım. Baba abi mama memi gibi şeyler söylüyor.Hatta yankı yaptığını anlayınca daha çok bağırıyor 🤭